tirsdag 14. august 2012

Shorts til snuppa

Da jeg var på shortsjakt tidligere i sommer holdt jeg på å bli sprø. For shortsene jeg fant var enten veldig blasse og kjedelige, eller de så ut som små minatyrer av voksenshortser. Og jeg har ikke noe behov for å kle opp frøkna mi som en litt småfrekk dame i en alder av 1 år. Den tiden kommer sikkert tidsnok... Så jeg kom på at jeg hadde kjøpt mønster av Mavia/Maja på Sykroken, og sydde heller en shorts i retro stil til Nina Victoria.


Alle stoffene er fra Sydilla. Feene i limegrønt er tykk interlock, og kantbåndet er tynn interlock fra Hilco (nydelig kvalitet). Ribben er forresten ikke fra Sydilla, når jeg tenker meg om. Den er fra Stoff & Stil. Men passer perfekt i fargen. Og hun er jo bra søt her hun står i shortsen sin...
 

Og i dag kom endelig sommeren for fullt. Så endelig ble det litt shortsvær igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...